Moje usługi
Oferta dla placówek oświatowo – wychowawczych
- badania przesiewowe
- diagnostyka neurologopedyczna
- indywidualna oraz grupowa terapia logopedyczna
- profilaktyka, czyli zajęcia grupowe stymulujące rozwój mowy oraz przeciwdziałające powstawaniu wad wymowy
- badania przesiewowe w zakresie zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą NeuroFlow
Wydawanie zaświadczeń i opinii
Opinia neurologopedyczna wystawiana jest na podstawie obserwacji diagnostycznej, wywiadu, analizy dokumentacji klinicznej oraz dokumentacji z obserwacji i badań psychologicznych, pedagogicznych i lekarskich.
Opinia zawiera:
- stanowisko wraz ze szczegółowym uzasadnieniem
- określenie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka / dorosłego w odniesieniu do opiniowanego problemu
- wskazania dla nauczycieli i terapeutów
- wskazania dla rodziców i opiekunów
Warsztaty i szkolenia dla specjalistów
Warsztat: „Autyzm – coś więcej niż podstawy”
Ofertuję Państwu 3 godzinny warsztat na którym:
- omawiam istotę zaburzeń autystycznych, wskazując kluczowe obszary, na których powinien skupiać efektywny proces terapeutyczny
- omawiam podstawy podejścia niedyrektywnego i wyjaśniam dlaczego wyłącznie takie podejście może być skuteczne
- przedstawiam model rozwoju oparty na 4 filarach socjalizacji
- pokazuję „jak się bawić” aby realizować cele terapeutyczne i wyzwalać potencjał dziecka
- uczę jak wyzwalać własną kreatywność i energię w kontakcie z osoba ze spektrum
- wyjaśniam dlaczego „dziwne” zachowania osób ze spektrum wcale nie są „dziwne” i jak je wykorzystywać do celów terapeutycznych.
Gwarantuję: dynamikę zajęć, ćwiczenia praktyczne, materiały szkoleniowe i zaświadczenie J
Warsztat: „ Jak wspierać mowę i komunikację osób z Autyzmem. Czyli co mają emocje do gadania?”
Oferuję Państwu 3 godzinny warsztat na którym:
- omawiam neurofizjologię mózgu i wyjaśniam jak ją skutecznie wykorzystać do budowania komunikacji osób z autyzmem – czyli „ co mają emocje do gadania”
- omawiam filary komunikacji międzyludzkiej i jakie mają znaczenie w komunikacji osób ze spektrum
- wyjaśniam jak rozpoznać „gotowość” i „brak gotowości” osoby z autyzmem do podjęcia skutecznej interakcji
- pomagam ocenić na jakim etapie rozwoju komunikacji i mowy jest dziecko i „od czego zacząć”
- uczę jak przejść od pojedynczych słów do istoty komunikacji
- wyjaśniam dlaczego echolalia jest trampoliną do mowy i jak ją wykorzystać do budowania mowy spontanicznej
- pokazuję jak rozpoznać prawdziwe motywacje dziecka i co mają wspólnego z mową
Gwarantuję: dynamikę zajęć, ćwiczenia praktyczne, materiały szkoleniowe i zaświadczenie J
Konsultacje on-line
Zapraszam na konsultacje i terapię on-line.
Każda konsultacja i zajęcia są „szyta na miarę” tzn. dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości pacjenta i jego rodziny.